tisdag 7 juni 2016

Livstecken

Jag har kommit hem efter den helt obeskrivligt lyckade klassresan, jag har varit på jättetrevlig personalfest, jag har avslutat jobbveckan, jag har haft mina sista utvecklingssamtal, jag har gjort en massa skoljobb under helgen och jag har handlat, fixat, röjt och roddat inför skolavslutning och student. Häpp.

Jag lever. 

Nu veckan V. Vi hörs.


Allt började problemfritt. Ända till Liljeholmen. Där visade det sig att det var tvärbanestrul, vilket gjorde att vi missade bussen vi skulle med från Brommaplan. Den som går några få gånger om dagen. Men det löste sig. Det gör ju alltid det, och kan t.o.m. bli bättre. Nu fick vi till en utflykt till Drottningholm som bonus. Picknick, fotboll och vinkevink till kungen i ett par timmar, sedan drog vi vidare. 

Efter det har allt verkligen varit helt perfekt. Husen, omgivningarna, utflykterna, vädret, maten och så världens bästa gäng. Att få vara med om detta. Lycka!!!













Bara det att få sova själv, i egen säng...


...och att få vakna och dricka morgonkaffe till det här.



Jag och Emma kom hem, lämnade över barn till föräldrar och började ladda om för vårens stora personalfest. Vi kastade oss in i duschen på jobbet, kom ut och insåg att vi hade exakt likadana klänningar. Äsch, det är lite så vi jobbar :)



Lina fick hänga med oss ändå, hon bar ju trots allt svart i alla fall.


Gott, kul, trött.




I helgen tid tillsammans, årets första utefrulle, sol och hyfsad koll på läget. Tror jag... 


Nu kör vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar