söndag 8 november 2015

Fars helg


Igår kväll middag med pappa, Birgitta, Patrik och Frida. God mat, bad och skratt. Härligt!


Råraka med rom, creme fraiche och rödlök - 
en rätt som jag kan gå och riktigt längta efter!


Färsbiffar med kantarell- och parmesantopping samt potatismos med västerbottenost och ännu mer kantareller. Mums!


Till dessert glass i olika smaker.


Rosor - både äkta och i papper - till far 

Idag dags att fira pappan här i huset. Först ut frukost med äggröra, nybakta baguetter och (så klart) cheesecake.




Pappa och Ludvig - kärlek


Är det fars dag så är det. Fram på eftermiddagen tyckte jag att fadern och sönerna gott kunde få mysa själva med TV-spel. Själv offrade jag mig och åkte iväg och fick naglar gjorda istället. Fint gjort av mig :)


Och fina naglar (jajemen, spretfingret är med)!


Nu ikväll har vi avslutat dagen och helgen med mysig middag, hela familjen samlad. 

Dags att ladda för nya vecka. På´t igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar