måndag 23 november 2015

Dagens...


* kaos: 

Måndag, morgon, mörker, trötta barn, trött mamma, sexårstrots, nya täckbrallor som visar sig vara för tighta, igenfrusen bildörr, inklättring via passagerarsäte, sena till skola och skola samt slutligen skor på fel fot. Mina skor, mina fötter. Shit happens. Hörde jag måndagmorgon?


* lycka 1: 

Fina elever som sitter fint på plats och bara väntar när fröken är sen. Älskar!!! Och vet ni, jag tror faktiskt de gillar mig lite också.... 


* lycka 2:

Pojkarnas fröken som skickar kvällsmail om att hon hittat urvuxna täckbrallor hemma som hon tänker kanske kan passa bättre och undrar om vi vill ha. Underbara, omtänksamma människa!!

* fix och trix: 

Förberedelser inför fredagens personalfest. Har handlat, pysslat och planerat aktiviteter, plus att världens bästa maskeraddräkt är under konstruktion. Snart färdig - såå nöjd!! 



* gapflabb: 

Lina. Hon har gjort det igen. 


* snygging:

Mammas stora älskling. 


* tröttaste: 

Jag. 

Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar