tisdag 18 juni 2013

Sommarlov och resfeber

Vilken dag. 

Har jobbat som en tok in i det sista, vi har packat ihop pojkarnas alla saker och lämnat gamla avdelningen på förskolan, vi har varit på hysterisk sistaminutenshoppingrunda, barnen har haft svårt att komma till ro (nähä?), Niklas har jobbat sent och kom hem för en timme sedan. 

Nu håller vi som bäst på att packa och fixa det sista. Och plötsligt för en liten stund sedan, mitt i allt, slog det mig. Jag har ju faktiskt sommarlov. Svårt att ta in och en hel del jobb som fått följa med hem, men ändå. Nu sippar jag på ett glas iskallt rosé samtidigt som jag plockar.

I morgon bitti bär det av! Ciao!


Ps. Har för övrigt idag köpt mitt livs dyraste klänning. Ångest, ja. Men den är så fin. Och jag köper ju sällan kläder till mig själv. Och ens älskade lillebror gifter sig ju faktiskt bara en gång. Visst, visst, visst?!?!

1 kommentar:

  1. Det är du värd Nettan!
    Hoppas ni kommer att ha en härlig tid och ge dig tid att njuta och bara vara!
    Så ses vi om en vecka.
    Kram!

    SvaraRadera