torsdag 13 juni 2013

I fas

Idag har jag grinat halft ihjäl mig på Amandas skolavslutning och varit så stolt att jag nästan spruckit, haft städdag md 24 urstissiga treor, gratulerat världens bästa Jessica på födelsedagen samt förberett allt det sista inför morgondagen. Nu är det bara en del småfix att ta tag i imorgon bitti, annars tror jag ta mig katten att jag är på banan. Att jag sedan i morgon ska ta farväl av dem som jag arbetat med nästan dagligen i tre år har jag skjutit framför mig och inte velat tänka på ännu....


Klassrummet är städat och (nästan helt färdig)pyntat


 ...och kuvert iordninggjorda med terminsintyg och varsitt kort till eleverna. 



Hittade ingen bra bild på mig själv att ha i startbrevet till blivande ettorna, så det fick bli en ritad, Denna blev väl helt okej? "Alltid glad och alltid med en kaffekopp i handen", som barnen i skolan har beskrivit mig :)

Imorgon smäller det. Wish us luck!




2 kommentarer:

  1. Går in och tittar på denna fina blogg och då ser jag att det är du Nettan ! Jag har jobbat och vikarierat på Västbergaskolan....länge sedan men jag minns dig! God Jul!! Pia Bianchi

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Pia! Klart jag minns dig :)
    Är knappt aktiv alls i denna blogg längre (tyvärr, kan sakna det massor men har liksom varken haft lust eller framför allt tid senaste åren) men var det i många år när barnen var mindre. Älskar att kolla tillbaka. Hoppas allt är bra. Kram och gott nytt 2022!

    SvaraRadera