söndag 13 januari 2013

Hohoo!

Jodå, jag är här!

Gick bara in i total helgkoma när fredagen väl kom och har, med undantag från skid- och pulkutflykt till farmor/svärmor och Hasse samt fantastisk trevlig spelkväll hos moster & co, stannat i det stadiet. Nu är det dags att starta maskineriet igen. Tänka om, tänka nytt, tänka rätt.

Det är en riktig monstervecka vi lämnar bakom oss. Men det gick bra och blev bra. I torsdags natt blev jag klar med alla omdömen (har dock inte hunnit/vågat läsa igenom alla efter ev tryckfel och liknande) så nu kan jag lämna dem bakom mig för denna gång. Nu är det bara utvecklingssamtalen kvar att gruva sig lite över, sedan väntar en spännande termin med världens finaste ungar. Vår sista tillsammans.

Avslutade arbetsveckan på bästa sätt, ett högst egoistiskt sådant. När barnen slutade i fredags bestämde jag mig för att skjuta upp alla krav och måsten lite. Tog således mitt pick och pack och drog och simmade innan jag hämtade killarna på dagis. Så otroligt skönt och välbehövligt att både få träna och tänka egna tankar en stund. Kände mig efteråt otroligt laddad för en fredagsmyskväll med barnen - en kväll som i och för sig tog slut kl åtta då jag somnade på soffan. Ja ja...

Är på banan igen. Nu full fart framåt!
27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar