lördag 30 juni 2012

Cupcake Stockholm + överraskning

På möhippan vi hade för ett par veckor sedan var vi ju på en liten "kurs" på Cupcake Stockholm. En helt fantastisk aktivitet som jag varmt kan rekommendera, både till just en möhippa men även som bara en mysig grej att göra tillsammans med några kompisar. Jag hade aldrig varit där tidigare men blev alldeles kär i hela stället. Vi drack kaffe, provsmakade ursöta och urgoda små muffins och sedan fick vi gå loss och själva dekorera tre stycken stora. Framför oss på bordet hade vi alla tänkbara tillbehör, så det var en ren fröjd att få sätta igång.

På oss när vi jobbade hade vi jättefina förkläden och när vi var färdiga var det många i gänget som ville köpa med sig sådana. Det fanns rosa och blå och jag tror tjejerna länsade precis hela lagret av båda färgerna. Själv köpte jag inget, eftersom jag inte tyckte jag hade råd. Döm då om min förvåning när jag igår träffade den blivande bruden över en lunch och det visade sig att ett av de förkläden hon hade köpt var till mig! Så himla gulligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar