torsdag 11 augusti 2011

Nyfunnen inredningsblogg!

Eftersom jag ju älskar att fixa och försöka få ordning här hemma i vårt älskade kråkslott så skrotar jag runt en del bland olika inredningsbloggar. Mest får det leda till inspiration och drömmar, eftersom varken tid eller pengar riktigt räcker till för allt jag skulle vilja göra...

Mitt senaste projekt (bland de tusen andra parallella) som jag skulle vilja ta tag i är att snickra ihop en inbyggd bänk/soffa till altanen. Dels skulle det bli en fin myshörna under tak och dels skulle vi kunna få förvaring till alla dynor och annat som ofta dräller löst. Ska skissa lite och vänta på bättre tider, sedan kan det nog bli verklighet av det hela!

Hur som helst så var det när jag sökte efter inspiration och idéer till denna som jag fann den - studio karin. En jättemysig blogg av vad som verkar vara en jättemysig tjej. Dessutom skriver hon för Hus & Hem, där ju svärmor Eva jobbar. Kika in vettja!

2 kommentarer: