lördag 6 augusti 2011

Förnekelse?

Man skulle kunna tro att det är åldersnoja som gör att jag fortfarande utger mig för att vara 33-åring i profilen här intill. Det skulle mycket väl kunnat vara så. Men nej. Jag kan helt enkelt inte ändra den. Har ju fortfarande inte alls blivit kompis med den här nya bloggdomänen och har väl i ärlighetens namn inte heller gjort några större ansträngningar för att bli det. Har inte orkat lära mig hur jag återigen ska få lite ordning och snyggt i sidkolumnen med länkar, gamla inlägg och annat.  Men när jag i alla fall skulle till att ändra profiltexten så funkar det inte. När jag går in och tittar i textrutan så står det 34 år och jag har flera gånger tryckt på spara. Ändå står den gamla texten kvar.

Dagens I-landsproblem. Ett irriterande sådant. Hur gör man? Någon?

3 kommentarer: