onsdag 27 oktober 2010

En underbar start på dagen


...har jag haft idag! Dels har jag fått sova i natt, vilket bara det gör att jag känner mig som en ny människa. Men sedan väntade en alldeles fantastiskt gullig överraskning på mig när jag kom ut till bilen. Ett paket instucket i dörrhandtaget, en fin hälsning, EN ROSA RATTMUFF!


Min fina pappa hade varit förbi i arla morgonstund och lämnat den där. TACK! Körde med ett stort leende på läpparna hela vägen till jobbet. Och inte behövde jag ha vantar på mig heller


Nu kan det inte bli annat än en fantastisk dag. Först utflykt i minusgrader med 75 härliga ettagluttare. Sedan terminens sista utvecklingssamtal. Och så Bergskan som flyttar in ikväll. Ja ni hör ju.


Önskar er en toppendag. Och ja, kör försiktigt!


mms_image

mms_image

mms_image

1 kommentar: