måndag 2 april 2018

Glad påsk

Nu är påsken snart slut för denna gång. Det har varit lugna dagar med massa mys och godsaker.

Vi inledde firandet med lugn och trevlig middag med Lina och Maja hemma hos farmor och Hasse.


På påskafton åt vi en tidig mysfrukost ihop innan Niklas skulle åka och jobba. En massa gott och påskpresenter till prinsarna. Och till kungen :)




Jättegod äppelmust i fint påskägg som morfar/pappa och Birgitta fixat till oss. Tack!





Efter frukosten skjutsade vi Niklas till jobbet och gav sedan en påskpresent till Nisse. Vilket äventyr! :) Och så fin han blev!







Efter en lugn dag hemma med lite jobb, handling, matlagning och lek med nya påskpresenterna (och Amanda kom hem med jättefin present även till mamman!) var vi sedan bjudna på påskmiddag hem till Patrik och Frida. Niklas kunde ju tyvärr inte vara med men i övrigt hade jag alla mina älsklingar hos mig. Mammalyx!
















Efter en supergod middag åkte vi mätta och nöjda hem igen. På kvällen packade vi och förberedde inför resan till fjälls, där vi nu befinner oss. Lugnt och skönt och med en del drama som inledning. Jag tar det i nästa inlägg.. För som ni märker har jag tid att sitta inne och skriva lite istället för att vara ute i backarna...


Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar