söndag 11 februari 2018

Hejdå vecka 6


Lämnar en vecka som varit riktigt riktigt tuff, men som även haft fantastiskt fina ljusglimtar att glädjas över och spara.

Bra grej 1. Att min Emma välförtjänt fick vacker bukett från föräldrar för att hon är så nedra bra. 



Bra grej 2. Att helt okänd person tog sig tid att leta upp vår rektors mejladress och skicka otroligt rara rader om sitt positiva möte med oss på tunnelbanan. Bland det finaste jag varit med om - vilken människa! Och så Emma (igen), som hjälpte mig att försöka ta in det också.



Bra grej 3. Att vi fick träffa och krama vår Lina som saknas oss alla något så enormt. Suddig bild, jag vet, men åh vad härligt det var!


Bra grej 4. Bebisgos med föräldraledig kollegas lillskrutta. 


Bra grej 5. Att min underbara, älskade unge, som ju nyss själv var en sådan där liten gurglande gosplutt, fyllt 18 år och nu helt plötsligt är vuxen. Jag vet inte hur det gick till och vad som hände, men världens stoltaste mamma är jag. I evighet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar