fredag 2 juli 2010

Hejdå Allt om barn, hej nya bloggar

Allt om barn har lagt ner. Synd. Jag har tyckt om att läsa deras artiklar, intervjuer och krönikor. Mest har jag gillat deras bloggar, har hittat flera riktiga guldkorn där. Bloggar som fått mig att skratta, gråta och framför allt imponeras över vilka otroligt skarpa och duktiga skrivande människor det finns. Bloggar som givit mig prestationsångest utan dess like.

Jag har undrat lite över vad som nu ska komma att ske med dessa favvobloggar. Innan du fanns-Linda har jag ju, som ni vet, följt rätt länge nu. Hon har nu blivit Nu när du finns-Linda och, lite otippat, flyttat hit

Ninni Schulman har jag lyckats lokalisera till mama och Karin Ketchupmamman har även hon fått en ny adress. Nu återstår bara att finna Radhusmamman Kristin (låter som ett kul gäng, eller hur?!). Och se här har vi henne. Volia! Även hon på mama. Och som en bonus råkade jag snava över Linda Bengtzings blogg, inte visste jag att hon hade en sån. Mycket intressant, måste utforskas.

Så, med lite fix, trix och pill så är vi på banan igen. The bloggläsande can go on! Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar