onsdag 1 juli 2020

I mål, part 2!

Heja mig! 

Japp, nu är sommarens andra träningsutmaning - Pischas bootcamp - avklarad. P.g.a. livet (hallå, vet ni hur tidskrävande det är att måla, anlägga djurpark och styra upp allsång?) fick de sista passen lov att skjutas upp lite, men idag blev det först 60 minuter pw och sedan pass 17 - ”LA GRANDE FINALE”. Tufft och svettigt men kul! 

Jag var ju lite tveksam först och rädd att denna utmaning skulle bli för stressig och kravfylld för mitt eget bästa, men den har verkligen varit så bra för mig! Roliga pass och framför allt bra med färdigt upplägg och tydlig struktur. Bra även att vid behov kunna pussla om lite. Och extra kul de pass jag haft förmånen att kunna köra ihop med Emma och andra. Så tack för nu och bra jobbat av mig. 

Nu får vi se vad resten av sommaren kommer innehålla i träningsväg. Kanske rentav ”sommarpiskan”, som drar igång redan på måndag (bra dag f.ö.)? Vi får se.. 

Trevlig onsdag på er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar