lördag 4 augusti 2018

N N R A L V 2018

Den 2:a augusti 2008 sa jag ja till mitt livs kärlek - bland det absolut bästa jag någonsin har gjort. I förrgår firade vi livet, kärleken och våra tio år som gifta och SOM vi firade! Först tillbringade vi eftermiddagen ute på vårt Lida tillsammans med Petrus och Lisa, sedan blev det hejdundrande bröllopsfest på vår gata i stan. Precis som vi ju önskat och drömt om. 

Tack alla nära och kära som hjälpte oss göra vår dag helt fantastisk och tack min man. Du är bäst (trots att min humor är mycket bättre än din och att mina fisar luktar godare än dina...)! ❤️

Nu kör vi på i många år till. Och gänget - vi ses på nästa bröllopsfest 2028!































































'
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar