söndag 1 juli 2018

Det händer grejer!

Ja för ni tror väl inte att vi bara solar, badar, tränar, kollar fotboll och njuter av en massa god mat och dryck här om dagarna? Nejdå. Här jobbas det hårt, ska sägas. Och fint som attan blir det!

Niklas har rivit, planerat, ritat och börjat bygga ny farstukvist, något som vi pratat om i många år.  Vi andra har mest satsat på yta och handlat nya utemöbler, blommor etc samt placerat om lite bland de gamla möblerna. Jätteroligt och, som sagt, det blir så himla fint och mysigt hos oss. 

Dessutom har vi nu fått påfyllning i gänget av Kenneth & co. Igår kväll anlände de, något som firades med drink, dagen till ära (hehe), och hamburgerafton. 

Jag tycker att vi mixar det där med nytta och nöje rätt bra, jag. Heja oss :)



Min man - världens sötaste snickare!




Med världens sötaste mamma.









Nu har vi fått en ny favvoplats för elvakaffet. Eller elva och elva. Dels är tiden ruckbar och dels kommer Niklas fr.o.m nu vilja hänga där i skuggan mest hela dagarna. 






Givetvis förärades de nyanlända även de varsitt par snygga glasögon à la sommar 2018 :)




Vi testade också en ny dessert som jag läst om någon dag innan - helgrillad ananas med vaniljglass och kolasås. Gott men dock ingen superhit. Nu vet vi det.







1 kommentar:

  1. Vad fint det ser ut! ��☀��
    Maken är också väldigt söt med sitt hårband. ��
    Jag ser att ni har det riktigt bra.
    Hälsa alla! ��❤
    Kram, Malin

    SvaraRadera