fredag 7 november 2014

Vid liv...

...efter en av de värsta veckorna någonsin, med vattkoppor på hemmaplan och externa utvärderare från utbildningsförvaltningen på plats på skolan. Har oroat mig inför detta sedan i augusti och nu var det alltså dags. Bra och nyttigt på alla sätt, men fruktansvärt ångestfyllt. 

Ironiskt nog (eftersom jag skojat ända sedan terminsstart om att jag skulle vara borta dessa dagar och följaktligen inte kunde vare sig vara sjuk eller vabba, hur gärna jag än skulle velat) krockade allt med sjukdom deluxe. "Endast" Ludvig än så länge, nu väntar vi bara på Viktors prickar. Allt har gått bra - kliandet börjar lägga sig och pusslandet med att ta hand om pojkarna har funkat med svärmors hjälp. Men det har varit tuffa och svajiga dagar med sömnbrist varvad med oro och en massa jobb.

Efter fredagsmys med soffa, sushi, Idol och glass (nåja, en hel del jobb också) börjar jag så sakteliga bli människa igen. Nu helg. Gåsmiddag och fars dag coming up. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar