måndag 16 november 2015

När allt kör ihop sig en aning

Bara liiite...

Den 10:e juni har vi skolavslutning. Då släpper jag och Emma våra älskade treor. Senast det hände grät jag till och från hela dagen, var totalt rödplufsig i ansiktet och somnade av utmattning innan kl 21 på kvällen. Denna gång får det lov att bli lite annorlunda...

Direkt efter själva avslutningen tar jag med mig Amanda och bränner iväg till Värmdö gymnasium. För den 10:e juni är nämligen också dagen då Rasmus tar studenten. Stor dag!

Så långt ingen större fara. Räknar med att ha allt förberett och klart kvällen innan för att sedan bara komma hem och fixa med det sista medan Rasmus åker lastbilsflak och har sig. Piece of cake. Nemas problemas. Sedan är det bara att välkomna gästerna och gå all in med middag, skumpa och party natten lång. Eller? Nej, just det....

För den 11:e juni klockan 10.32 på förmiddagen ska jag och Emma vara på plats i Motala för att cykla Tjejvättern. Sista delen i vår tjejklassiker. Tio mil, pigga och alerta, bara sådär. Häpp!

Gissa om jag ska sova gott den natten sedan. Gissa om jag ska sova hela söndagen. Gissa om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar